Załatw to po sąsiedzku! Nowa kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS  rozpoczęły szeroką kampanię reklamową w Internecie. W spotach produktowych i wizerunkowych występuje ambasador marki Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna. Zachęca, by sprawy bankowe załatwiać po sąsiedzku, czyli właśnie w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS.

Główne hasło kampanii „Załatw to po sąsiedzku!” podkreśla lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta. Ponad 300 Banków Spółdzielczych z Grupy BPS działa zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie „po sąsiedzku".

W reklamie wizerunkowej pojawiają się wyniki badań społecznych opisujące polskie rozumienie dobrych relacji sąsiedzkich. Okazuje się, że 54 procent z nas zostawiłoby sąsiadowi pod opieką swoje dziecko, 52 procent – mieszkanie, a 65 procent – ukochanego zwierzaka (źródło: badania relacji sąsiedzkich przeprowadzone przez Morizon.pl).  

Stąd prosty wniosek i rada od naszego ambasadora marki Tomasza Jakubiaka: pieniądze też warto trzymać po sąsiedzku, czyli na lokacie, koncie lub koncie oszczędnościowym w jednym z Banków Spółdzielczych Grupy BPS. Analogicznie, kiedy potrzebujemy gotówki, warto zwrócić się właśnie do Banków Spółdzielczych. W reklamie tę bliskość symbolizują drzwi – Tomasz Jakubiak wprost ze swojego mieszkania przechodzi do Oddziału Banku. A tam, może się poczuć bezpiecznie i swobodnie, wiedząc, że pracownik Banku rozumie lokalne uwarunkowania, bo też mieszka w okolicy.

Celem kampanii reklamowej jest pokazanie, że Banki Spółdzielcze zaspokajają potrzeby i oczekiwania szerokiej grupy Klientów, również młodego pokolenia.

Kampania reklamowa realizowana jest w Internecie: w portalach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych, a także w portalach ogólnotematycznych i specjalistycznych. Reklamom wideo towarzyszyć będzie kampania banerowa oraz  z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Kampania jest dostosowana do odbioru na tradycyjnych komputerach, tabletach i smartfonach (odpowiednio dobrane formaty pozwolą na optymalną prezentację).

Obok reklam wizerunkowych w kampanii stosowane będą także spoty produktowe promujące kredyty gotówkowe oraz konta i korzystanie z kart płatniczych. Sprzedaż tych produktów wspierana będzie Loterią oraz promocją usługi cash back.

Więcej informacji na stronie www.mojbank.pl/zalatw-to-po-sasiedzku

Tomasz Jakubiak kampania pl