Aplikacja Mobilna
Aplikacja mobilna – „mBS Bank w Myszkowie”
mBS w Myszkowie – to aplikacja mobilna dla Klientów Międzypowiatowego Banku Spółdzielczego w Myszkowie posiadających dostęp do bankowości elektronicznej – Systemu eBankNet. Aplikację można pobrać z Google Play / Sklepu Play i zainstalować na urządzeniu mobilnym (np. telefon, tablet) z system operacyjnym Android min. 6.0. Aplikacja umożliwia bezpieczny, szybki i wygodny dostęp do rachunków bankowych i korzystanie z usług bankowych. Jest to idealne rozwiązanie dla osób ceniących sobie czas i swobodę w dostępie do Banku. Korzystanie z aplikacji mobilnej jest bezpłatne.
Dlaczego warto jest mieć aplikację?
- możesz z każdego miejsca zalogować się na swoje konto,
- wygoda – masz stały i szybki dostęp do swoich pieniędzy,
- wygodnie potwierdzisz wszystkie wykonywane operacje,
- sprawdzisz saldo swojego konta, historię wykonywanych operacji i ich szczegóły, w tym kartowych,
- w dowolnym momencie, szybko i bezpiecznie wykonasz przelew,
- na jednym urządzeniu mobilnym możesz mieć założonych kilka profili.
Funkcje aplikacji mobilnej:
- szybki dostęp do informacji o produktach, które posiadasz w Banku, tj.:
- Rachunków;
- Kart;
- Lokat;
- Kredytów;
- informacja o dostępnych środkach w Banku;
- informacja o historii transakcji na rachunku i kartach;
- wykonanie przelewów krajowych (w tym ZUS), przelewów wewnętrznych;
- możliwość bezpiecznej autoryzacji transakcji wykonanych w bankowości elektronicznej eBankNet (mobilna autoryzacja);
- możliwość personalizacji ustawień aplikacji.
Czy aplikacja mobilna jest bezpieczna?
- komunikacja między aplikacją a systemem Banku jest szyfrowana,
- dostęp do aplikacji jest chroniony indywidualnym kodem PIN (e-PINem) lub za pomocą odcisku palca, który jest ustalany przez Ciebie podczas parowania urządzenia z kontem,
- zatwierdzasz dyspozycje wykonywane w aplikacji za pomocą indywidualnego kodu PIN (e-PINem) lub za pomocą odcisku palca,
- aplikacja jest chroniona przed próbami włamania się do niej przez osoby niepowołane - 3-krotne błędne podanie kodu PIN (e-PINu) powoduje jej zablokowanie i konieczność ponownego sparowania urządzenia mobilnego z kontem,
- kwota transakcji zleconych za pośrednictwem aplikacji mobilnej jest ograniczona limitami.
Limity kwotowe dla transakcji płatniczych realizowanych w aplikacji mobilnej:
Rodzaj limitu: |
Ustawione domyślnie: |
Maksymalne w Banku: |
Jednorazowy |
1.000,00 zł |
10.000,00 zł |
Dzienny |
2.000,00 zł |
20.000,00 zł |
Miesięczny |
3.000,00 zł |
30.000,00 zł |
Limity można ustawiać / zmodyfikować w Systemie eBankNet w zakładce: Mój profil → Zarządzanie limitami (dla płatności mobilnych) → Edytuj |
Filmik instruktażowy aktywowania / parowania urządzenia mobilnego z aplikacją mobilną:
PAROWANIE Aplikacji Mobilnej z urządzeniem mobilnym (np. telefonem) - krok po kroku
Instrukcja obsługi Aplikacji Mobilnej mBS Bank w Myszkowie
Mobilna autoryzacja przelewów
Aplikacja mobilna umożliwia również „Mobilną autoryzację”. Mobilna autoryzacja to bezpieczny, szybki i łatwy sposób potwierdzania dyspozycji zlecanych w bankowości elektronicznej – Systemie eBankNet. Jest alternatywą dla dotychczasowej metody autoryzacji - haseł SMS-owych. Cały proces autoryzacji odbywa się w aplikacji mBS Bank w Myszkowie zainstalowanej na urządzeniu mobilnym np. telefonie, tablecie. Każde powiadomienie autoryzacyjne ma swój unikalny numer. Zlecając dyspozycję w serwisie transakcyjnym eBankNet zawsze zwracaj uwagę na numer powiadomienia autoryzacyjnego które właśnie akceptujesz, a także szczególnie wrażliwe dane dyspozycji, jak kwota czy numer rachunku beneficjenta.
Mobilna autoryzacja to przede wszystkim:
- bezpieczeństwo – zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa gwarantują silną ochronę aplikacji mobilnej i realizowanej operacji,
- wygoda i szybkość – nie musisz już przepisywać skomplikowanych haseł SMS do serwisu transakcyjnego, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji mobilnej i operacja jest już potwierdzona,
- czytelność powiadomień autoryzacyjnych – szczegóły operacji prezentowane są w jasnej i przejrzystej formie.