Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

TARCZA FINANSOWA POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU

Data publikacji:

INFORMACJE DOTYCZĄCE TARCZY FINANSOWEJ
POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU

- komunikat dotyczący weryfikacji dokumentów
potwierdzających umocowanie Beneficjentów

 

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach
Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie
do 31 stycznia 2021 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

W przypadku, gdy Umowa została podpisana przez osobę umocowaną, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, dokumentami potwierdzającymi są:

  • informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub
  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Natomiast w sytuacji, gdy Umowę podpisała osoba inna niż umocowana według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub firma posiada reprezentację wieloosobową, wymagane jest przedłożenie Pełnomocnictwa lub Oświadczenia.

W/w dokumenty tj. Pełnomocnictwo albo Oświadczenie, należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub poświadczyć podpisy notarialnie.

Należy pamiętać, że:

  • Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
  • Oświadczenie musi zostać wystawione po dacie złożenia wniosku o subwencję finansową, jeśli wcześniej nie udzielono pełnomocnictwa osobie wnioskującej. Oświadczenie podpisuje osoba lub osoby umocowane według Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo pełnomocnik.

Zarówno Pełnomocnictwo jak i Oświadczenie należy przedłożyć wraz z aktualnym/pełnym odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydrukiem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Dokumenty należy przedstawić w Banku za pośrednictwem jednego z niżej wymienionego kanału:

  1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
  • osobiście w placówce Banku,
  • przesłać pocztą na adres: 42-300 Myszków ul. Kościuszki 111.

 

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie
do 31 stycznia 2021 r.

 

W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.

Aktualności

Data publikacji:
Informacja o zmianie oprocentowania kredytów i depozytów
Data publikacji:
Dywidenda dla udziałowców Banku
Data publikacji:
02.05.2025 r. BANK BĘDZIE NIECZYNNY

    Przydatne informacje

    Kursy walut

    FlagaKod waluty/span>SkupSprzedaż
    USD
    3.5105
    3.6939
    EUR
    4.1360
    4.3516

    Stawki referencyjne

    WIBOR 1M - średnia
    5,77%
    WIBOR 3M - średnia
    5,58%

    Godziny przelewów

    Przelew międzybankowy przychodzący
    ELIXIR do 12:00 do 16:00 do 18:00
    Przelew międzybankowy wychodzący
    ELIXIR 14:30
    Ekspres ELIXIR
    (Natychmiastowy)
    24h
    SORBNET do 15:30