Banki Spółdzielcze Zrzeszenia BPS intensywnie obecne w TV i Internecie

„Łączy nas więcej niż nam się wydaje” – razem z Tomkiem Jakubiakiem przekonują klienci i pracownicy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS w najnowszej reklamie zrzeszeniowej. Kampania wystartowała 1 lutego w ogólnopolskiej telewizji. Zrzeszenie BPS planuje intensywną obecność reklamową w 2024 roku, zarówno w telewizji, jak i innych kanałach.

Najnowszy spot reklamowy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS to kontynuacja kampanii „Załatw to po sąsiedzku!”. Z historią opowiedzianą w poprzednich reklamach łączy go osoba ambasadora marki, Tomasza Jakubiaka, który pyta klientów i pracowników banków o różne sprawy z ich codziennego życia. Odkrywa w ten sposób nieoczywiste podobieństwa, rzeczy, które łączą bardzo różne z pozoru osoby. Podkreśla też znaczenie dobrych relacji sąsiedzkich. I, oczywiście, możliwość załatwiania swoich spraw finansowych w Banku Spółdzielczym, blisko domu, po sąsiedzku.

W nagraniach reklamy oraz w sesji fotograficznej wzięło udział 26 pracowników i klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Najmłodszy uczestnik miał 18 lat, a najstarszy – 72 lata. Dla większości osób była to pierwsza przygoda z tak dużą i profesjonalną produkcją filmową.

Zachęcamy, do obejrzenia krótkie wideo pokazujące atmosferę na planie i emocje uczestników przedsięwzięcia. Kto zobaczy ten materiał, będzie wiedział, jak prawdziwa jest nasza reklama. Making of z nagrywania spotu dostępny jest TUTAJ

Spot można obejrzeć TUTAJ