Rachunek bieżący

  • Rachunek firmowy w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie daje możliwość bezpiecznego przechowywania środków pieniężnych oraz gwarancję szybkiej i wygodnej realizacji codziennych rozliczeń z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi związanymi z prowadzoną przez Państwa firmę działalnością. Rachunek firmowy to praktyczne rozwiązanie pomocne w prowadzeniu codziennej działalności firmy. Rachunek może być prowadzony w złotych jak i w walutach obcych.

    Posiadanie rachunku bieżącego otwiera przed Państwa firmą możliwość korzystania z wielu nowoczesnych produktów i usług bankowych oferowanych przez nasz Bank.

    Otwierając rachunek w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie przekonają się Państwo, jak łatwo można prowadzić bieżące rozliczenia finansowe firmy.

    Oferujemy Państwu bezpośredni dostęp do rachunku firmowego poprzez nowoczesny i bezpieczny system bankowości internetowej dla firm – System eCorpoNet.

    W ramach jednej umowy (tzw. Umowy ramowej) – mają Państwo możliwość otwarcia dodatkowych rachunków pomocniczych, służących do przeprowadzania określonych rozliczeń w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, jak również możliwość założenia lokat terminowych oraz otrzymania międzynarodowych kart płatniczych do rachunku.

    Z kontem firmowym budują Państwo wiarygodność finansową swojej firmy. Dzięki temu mogą Państwo łatwiej uzyskać dodatkowe pieniądze na rozwój działalności, uzyskując kredyt w rachunku bieżącym, lub inne kredyty z bogatej oferty Banku.

     

    Posiadaczami rachunku bieżącego mogą być m. in.:

    • osoby fizyczne rozpoczynające działalność gospodarczą
    • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
    • spółki akcyjne
    • spółki z o.o.
    • stowarzyszenia
    • komitety wyborcze
    • wspólnoty mieszkaniowe
    • spółdzielnie mieszkaniowe
    • rolnicy
    • samorządy

    W zależności od swojego statutu prawnego i charakteru prowadzonej działalności, do wniosku o otwarcie rachunku, należy dołączyć dokumenty dotyczące formy organizacyjno-prawnej, NIP, REGON, KRS. 

     

    Atuty:

    • bezpłatne prowadzenie rachunku bez żadnych dodatkowych warunków przez okres 3 miesięcy od otwarcia
    • swobodny dostęp do środków poprzez bankowość elektroniczną, sieć placówek, całodobowe bankomaty oraz wpłatomaty
    • 0 zł za wydanie karty debetowej
    • 0 zł za wypłaty z dużej sieci ponad 4.700 bezpłatnych bankomatów Banku i Grupy BPS oraz bankomatów PlanetCash których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
    • 0 zł za użytkowanie systemu bankowości elektronicznej – Systemu eBankNet lub Systemu eCorpoNet,
    • możliwość indywidualnej negocjacji opłat i oprocentowania
    • korzystniejsze warunki kredytów w Banku (np. niższa prowizja, lub jej brak)
    • możliwość uzyskania dodatkowych środków z kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym
    • możliwość swobodnego lokowania wolnych środków na lokatach terminowych, dostępnych również w Systemie eBankNet lub Systemie eCorpoNet z wyższym od standardowego oprocentowaniem
    • możliwość skorzystania z usługi SMSBankNet, informującej m.in. o wpływie środków na konto
    • możliwość skorzystania z usługi Cash back wypłaty gotówki kartą bez bankomatu, tylko z kasy punktu handlowego podczas codziennych zakupów
    • proste płatności m.in. w sklepach internetowych dzięki usłudze Paybynet
    • możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay,
    • swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów i usług z oferty Banku.

    Nigdy wcześniej zarządzanie finansami firmy nie było tak
    proste i przyjemne - przekonaj się sam!

     

  • Jak otworzyć konto:

    • odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
    • zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
    • napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
    • wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
    • złóż wniosek o konto on-line

  • Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej 34/ 313-78-12

    Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:

    • w godzinach pracy Banku:
    • telefonicznie 34/ 313-78-12
    • osobiście w Banku
      • po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
      • samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.

     

    Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

    1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;

    2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;

    3) osobiście w Banku;

    4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl

     

    Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.