Podstawowy Rachunek Płatniczy w złotych pn. „Konto Przyjazne” to rachunek płatniczy przeznaczony dla Klientów indywidualnych nie mających innego rachunku płatniczego w bankach krajowych (komercyjnych i spółdzielczych), oddziałach banków zagranicznych, spółdzielczych kasach oszczędnościowo-kredytowych na terenie Polski. Rachunek nie jest oferowany małoletnim do 13 roku życia i osobom całkowicie ubezwłasnowolnionym. W rachunku nie można skorzystać z kredytu odnawialnego w rachunku płatniczym (oszczędnościowo-rozliczeniowym).
Posiadacz Podstawowego Rachunku Płatniczego otrzyma:
* - brak możliwości dokonywania transakcji autoryzowanych kartą Visa payWave Podstawowy rachunek płatniczy poza krajami należącymi do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG)
** - bankomaty inne niż bankomaty wymienione na stronie internetowej Banku które są traktowane jak bankomaty własne z zerową opłatą za wypłatę z nich gotówki przy użyciu karty debetowej
Jak otworzyć konto:
Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej – 34/ 313-78-12
Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:
Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:
1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
3) osobiście w Banku;
4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.
Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.