Konto „Stałe Świadczenie – wygoda i komfort” dedykowane jest emerytom i osobom pobierających świadczenia z Organów Emerytalno – Rentowych.
Wybierając Konto „Stałe Świadczenie – wygoda i komfort” zyskujesz:
Pozostałe atuty Konta „Stałe Świadczenie – wygoda i komfort” to:
Jak otworzyć konto:
Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej – 34/ 313-78-12
Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:
Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:
1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;
2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;
3) osobiście w Banku;
4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl.
Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.