Atrakcyjne konto

  • „ATRAKCYJNE KONTO” to idealny rachunek dla osób ceniących sobie wygodę obsługi rachunku bankowego przez nowoczesny system bankowości elektronicznej – System eBankNet i chcących aktywnie korzystać z płatności bezgotówkowych kartą.

    Wybierając „ATRAKCYJNE KONTO” zyskujesz dużo za darmo:

    • 0 zł – otwarcie rachunku,
    • 0 zł – prowadzenie rachunku, pod warunkiem posiadania aktywnej karty debetowej do rachunku, gdy brak karty opłata za konto wyniesie 6,80 zł miesięcznie,
    • 0 zł – użytkowanie systemu bankowości elektronicznej – Systemu eBankNet,
    • 0 zł – za przelewy wewnętrzne i przelewy krajowe Elixir w złotych realizowane przez system bankowości elektronicznej – System eBankNet,
    • 0 zł – za utworzenie, realizację, modyfikację i odwołanie zlecenia stałego przez system bankowości elektronicznej – System eBankNet,
    • 0 zł – wydanie karty debetowej (od każdej wydanej karty) z funkcją zbliżeniową – zapewniającą wygodne płatności,
    • 0 zł – za posiadanie / użytkowanie karty (od każdej posiadanej karty), pod warunkiem zrealizowania i rozliczenia przez Bank w danym miesiącu transakcji bezgotówkowych kartą (każdą z wydanych kart) na kwotę minimum 300 zł – gdy ten warunek nie zostanie spełniony Bank pobierze opłatę za prowadzenie rachunku w kwocie6,80zł miesięcznie,
    • 0 zł – za wypłaty z dużej sieci ponad 4.700 bezpłatnych bankomatów Banku i Grupy BPS oraz bankomatów PlanetCash których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty 
    Jeżeli chcesz przenieść konto do Międzypowiatowego Banku Spółdzielczego w Myszkowie
    z dotychczasowego banku – wszystkie formalności załatwimy za Ciebie!!!

    Przenosząc rachunek do naszego Banku z kredytem odnawialnym dajemy możliwość zwiększenia maksymalnej kwoty tego limitu o 30%!!! (przy założeniu posiadania zdolności kredytowej).

    Pozostałe atuty „ATRAKCYJNEGO KONTA” to:

    • korzystniejsze warunki kredytów w Banku (np. niższa prowizja, lub jej brak),
    • możliwość uzyskania dodatkowych środków z kredytu odnawialnego w rachunku nawet do 80 tys. zł,
    • możliwość swobodnego lokowania wolnych środków na terminowych lokatach oszczędnościowych, dostępnych również w systemie bankowości elektronicznej – Systemie eBankNet (e-Lokat) z wyższym od standardowego oprocentowaniem,
    • możliwość otwarcia rachunku oszczędnościowego „PROFIT”,
    • możliwość otwarcia rachunku walutowego,
    • możliwość skorzystania z usługi SMSBankNet, informującej m.in. o wpływie środków na konto,
    • możliwość skorzystania z usługi Cash back wypłaty gotówki kartą bez bankomatu, tylko z kasy punktu handlowego podczas codziennych zakupów,
    • proste płatności m.in. w sklepach internetowych dzięki usłudze Paybynet,
    • możliwość dodania karty do usługi Płatności mobilnych - CYFROWEGO PORTFELA tj. Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, FitBit Pay,
    • swobodny dostęp do szerokiej oferty atrakcyjnych produktów i usług z oferty Banku.

    Nigdy wcześniej zarządzanie finansami osobistymi nie było tak
    proste i przyjemne - przekonaj się sam!

    Ulotka reklamowa

  • Jak otworzyć konto:

    • odwiedź placówkę Banku, a pracownicy Banku udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wyborze konta i wypełnianiu dokumentacji
    • zadzwoń na numer telefonu 34/ 313 – 78 – 00 lub na numer najbliższej placówki Banku (opłata według cennika operatora) i umów się z pracownikiem Banku. Kontakt telefoniczny możliwy w godzinach pracy Banku tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
    • napisz do nas maila o treści „KONTO” na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., odpiszemy
    • wyślij SMS o treści „KONTO” na numer 504 955 954 (koszt sms-a zgodny z cennikiem operatora) – oddzwonimy
    • złóż wniosek o konto on-line

  • Techniczne wsparcie dla Klientów bankowości internetowej 34/ 313-78-12

    Blokowanie dostępu do bankowości internetowej:

    • w godzinach pracy Banku:
    • telefonicznie 34/ 313-78-12
    • osobiście w Banku
      • po godzinach pracy Banku i w dni wolne od pracy Banku, telefonicznie 34/ 313-78-02
      • samodzielnie w dowolnym momencie, podając trzykrotnie błędne hasło dostępu/hasło podczas próby logowania.

     

    Zastrzeganie, blokowanie kart – w przypadku utraty, kradzieży, przewłaszczenia, skopiowania karty albo nieuprawnionego użycia karty lub nieuprawnionego dostępu do karty Użytkownik karty zobowiązany jest ten fakt niezwłocznie zgłosić w jeden z podanych niżej sposobów:

    1) telefonicznie pod numerem +48 (86) 215-50-50 / (86) 215-50-00;

    2) telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828;

    3) osobiście w Banku;

    4) za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl

     

    Czasowe blokowanie karty możesz wykorzystać gdy chcesz zostawić kartę w hotelu, albo karta gdzieś się zawieruszyła? Możesz ją czasowo zablokować przez telefon pod numerem +48 (86) 215 50 50 lub za pośrednictwem portalu kartowego „kartoSFERA” na stronie www.kartosfera.pl. Na odblokowanie karty masz 30 dni. Po tym czasie karta zostanie automatycznie zastrzeżona.